Thursday, October 2, 2014

את תורת הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים

 
אל: Rev. farrakhan לואיס - אותיות עשה פתוחה לקהל הרחב


מתוך: Rev. פרנק פול ג'ונס AKA פול castellano bka פטריק הקדוש ישו


RE: את תורת הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃


תאריך: 1 אוקטובר 2014





קודם כל יש ללבוש אותו התג של כבוד. ויש להם ידע זה זמין לציבור זמן אלבום שלי יורד.








הן הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃ פטריק הקדוש, פול castellano הם לשנות האגו. הייתי שם כאשר ביצעת את הכרזת מלחמה נגד אותי. כל שאני יכול לומר לך היה לי ללכת לשם, לומר דבר, אל חשש. אני הייתי שם, לא ידעתי למה או מה שאמרתי היה נגד אותי. ראית פרנק פול ג'ונס, אבל מי היה מדבר דרך לך באותו יום? תגיד לי? כי טוב חרא Top Talkers יכול לדבר שטויות לפתע פתאום, מרגישים שהם קיבלו ברוח. איך אתה מרגיש היום? או איך אתה מרגיש כל הזמן. כמו אלוהים?





אני שנוצרו שני לשנות האגו כי מותר לי להפעיל שני הצדדים נגד במזרח התיכון. אני יודע שאתה אוהב אותי, אבל אני לא בטוח בנוגע לצוות. ראה את הלאום של האסלאם" כדי להיות מתוכנן עד היות התנ"ך בכתב. לך תוכננה מראש. זה התחיל עם כי מרגל המשפחה שלי הייתה חלק של אנטי-כריסט, כי הם היו עם של האיסלאם, השתלטו עליו. האומה של האסלאם הוא שווה את המפלגה הנאצית, היה האחרון תקפו נגד אלוהים, כדי להוכיח שאני לא חרא, גוג ומגוג או נפילתה של אמריקה, חשבת שלך היה לבא למלא, כאשר היה בסוף המשחק את רייך, אשר עשוי להיות ממוקם מגורים המלכותי , כך אוסטריה את הפנטגון או מטה צבאי.





אך אנו נלחמים על יצירת הדמוקרטיות, כמו אם זה הוליווד מראה חרא. זאת המציאות של העולם הזה מי כללים כיצד. האירופי שלנו רק מפני תוקפנות מבוסס על שקרים הוא כי אנשים יודעים את האמת. אני יודע שאני תמיד אוהב שר farrakhan לואיס. עכשיו מי לא אוהב בתוך לבו. אלוהים או השטן? שחור לבן או עליונות האל פועל חרא. לא בא בחשבון" brainier! אתה פשוט לא יודע הוא היה לי, אולי הם היו פה אתה חושב שזה אתה, עוד טריק של הערמה תחום. רק אתה יכול ממש מי אתה?





Rev. פרנק פול ג'ונס AKA פול castellano bka פטריק הקדוש ישו

את emancipator של העולם


אל: את הכנסייה emancipated
ישו! Jesus Christ

Truth about Relationship Between God and Satan- לחץ על קישור -Click hyperlink





היפר-קישור לעיל: Hyperlink Above:





זה היה מעולה התבנית, אך יש לזכור שהם מתכננים משהו כדי להפוך אותה" מקומי השופך אור. הם רק התחמן. They are only scheming.





כבר לימד כי השטן מתנגדת אלוהים מתוך שנאה. השטן לא שונאים אלוהים. אין בו סת"ם לעשות לך לאתר זה. האמת היא אלוהים, השטן הם קרובים יותר מאשר אנו יכולים לדמיין. בדיוק כמו שני אויבים הם על הצדדים היריבים אך הם כבוד, מכירים זה את זה יותר מכל אדם אחר. אלוהים, השטן למעשה יש כוונות דומות מאוד עבור היקום אך היכן הם שונים הוא שם הם מתנגדים. God and Satan actually have very similar intentions for the universe but where they differ is where they oppose.





השטן (ממלכת השטן) היא משפחת המלוכה, הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃ היה עובד. כמו אדולף היטלר היה עובד. יצירה של השטן לא 'T מחייב הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃ אחרים מאשר כל אלה לא נכון. The creation of Satan didn't 't require a Lucifer, other than all these false preachers.





ואנחנו מקבלים כדי להגדיר כל תו כי ניצחנו במלחמה. הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃ האולטימטיבי היה גיוס שפירש כי על ידי השטן. כי תחת הכללים של התנ"ך, הילל בן־שחר נגדעת לארץ חולש על־גוים׃ עבד לי. כמעט כל מה Rev. farrakhan לא עשיתי דבר כזה. אני יודע שהייתי שם בעולם יום הכיפורים (1996). זה היה בסך ההזמנות. הם אמרו דברים כמו, זוכר את "כאשר אתה למכור סמים לך לחתום על קו doted השטן יכול לקחת אותו בחזרה בכל עת." לא נכון! למעשה אני הולך לעשות לכם את האויב הגרוע ביותר. In fact I am going to make you his worst enemy.





לתת להם תרופות, להפוך אותם לדאוג לגבי בעיות אבטחה ביתית. מי אתה חושב הוא מאחורי סוד שירות בולשיט. ואתה לעולם לא לתת אשה איש של עבודה. אנו צריכים לתכנן בעולם לא לתת את השכבות החלשות הכוח לשלוט על strong. אבל לנו אין זכות חזקה על ידי חלש. But make our strong do right by the weak.





הם לא הולכים על זה, לא יותר מאשר אלה אני רויאל מקדמה. לא צריך ללכת לישון שוב את שערי גן העדן. לא לבצע עסקאות עם חלש גברים אומרים אתה עכשיו של מנהיג מדינה ואנו להגן עליך. לא ולא! זה מה שהם רוצים לעשות, למה אמרתי את העיסקה עם בשאר אל-אסד Bashar al-Assadהוא איש. He is a man.אם הוא הולך נגד מילה שלו אנו הורגים אותו, ולא את העולם כולו, כי הוא יעלה לי יותר מדי נכסים. אם לשכור bitches לבצע תפקיד גברי, מדוע לא אומרים היי מייקל ג'יי Rev. farrakhan אינו האיש שאנחנו רוצים לעשות עסקים עם עוד. אני במקום שבו המדינה האסלאם על לך. אבל מי בצע ואפילו אם עצרנו farrakhan מנקיטת אותו בחזרה, מישהו אחר ייקח אותו או לנסות. כי מיכאל אין את היכולת להוביל את הארגון. להפסיק להאזין להם, הם כולם בבית שלך בינתיים אנחנו עדיין ממלא מקום כמו איננו יודע אותם, ככה הם יש לך אוויר לחשוב. תמיד לתת להם חרא כמו אם היא שלהם. להפסיק! Stop this!







פרנק פול ג'ונס AKA פול castellano bka פטריק הקדוש ישו Frank Paul Jones aka Apostle Paul Castellano bka Jesus Christ

No comments:

Post a Comment